Saturday, March 3, 2012

PASTELOVE

Cześć! Nie mogłam wcześniej napisać postu ponieważ mój internet odmawiał posłuszeństwa. Teraz i tak ledwo co piszę ten post, bo ciągle coś się zacina. Jaki jest tego powód? nie mam pojęcia.
Pewnie każdy wie,że w tym roku na wiosnę będzie modny pastelowy kolor. Od razu się w nim zakochałam, jest dość delikatny a ja uwielbiam takie kolorki. Co sądzicie o tej nadchodzącej modzie?
_____________________________________________________________________________________
Hi! I could not write a post earlier because my internet refused to obey. Now and just barely write this post, because there is always something to jam. What is the reason? I have no idea.
Sure, everyone knows that this year the spring will be a fashionable pastel color. I immediately fell in love in it, is quite delicate and I love this kolorki. What do you think about the upcoming fashion?

17 comments:

  1. ja najbardziej sobie upodobałam miętowy i pudrowy róż! <3

    ReplyDelete
  2. I bardzo dobrze , kocham pastelowe kolorki <3
    też tak mam , że czasem mi się internet zacina ...

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetne kolory. Booski wygląd bloga *.* świetna notka.

    Zapraszam do mnie:
    http://mealm.blogspot.com/ ;33

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam pastele! W jakim programie robiłaś nagłówek i jaka to czcionka? Potrzebuję jakieś fajne do prezentacji na polski :p

    ReplyDelete
  5. ja do pasteli przekonałam się prawie od razu. z tym, że nie przepadam za pastelami od stóp do głów. jeden element w stylizacji zupełnie wystarczy :)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Jestem jak najbardziej przekonana co do nadchodzacej mody, poloczenie kolorow pastelowych z koronka - genialny pomysl, ubrania sa kobiece i delikatne !

    Obserwuje i rowniez zapraszam do obserwowania ! ;*
    http://kasiaaofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. w sklepach masa pastelowych spodni, aż chce się kupować!

    ReplyDelete
  9. pastele sa cudowne, masz racje;)

    ReplyDelete
  10. ja jakoś nie przepadam za pastelowymi kolorami.; )

    pozdrawiam - kammy-world.blogspot.com

    ReplyDelete