Sunday, April 8, 2012

REVLON COLOR STAY.

Cześć kochani!
Jak mijają święta? u mnie lecą w pośpiechu, jest miło i przyjemnie :) Ostatnio wpadłam do drogerii w poszukiwaniu "idealnego" podkładu i..Znalazłam! Jest to Podkład firmy Revlon z serii ColorStay. Na początku jakoś nie byłam do niego przekonana,ale po kilku użyciach zakochałam się w nim. Jest na prawdę mocno matujący,a o taki właśnie mi chodziło. Niestety ma też minusy.. Brzydko pachnie i nie ma żadnego dozownika. Ale nie o to tu chodzi :) Szczerze bardzo Wam polecam :)

Teraz lecę szybko się ogarnąć bo idę na obiad do rodziny, może wieczorem jeszcze tu na chwilę wpadnę.
Wesołych świąt ! :)
____________________________________________________________________________________
Hi sweetie!

How to go by Easter? fly with me in a hurry, it is nice and pleasant :) Recently I fell to the drugstore in search of the "ideal" base i. I found! It is the Foundation's Revlon ColorStay series. In the beginning I was somehow convinced to him, but after a few uses in love with him. It is really hard matting, but about what I meant so. Unfortunately, it also has drawbacks .. Smells bad and has no dispenser. But not the point of it :) I sincerely recommend you very much :)

Now I am going quickly to embrace, because I go to dinner with the family, maybe even in the evening I come here for a while.


1 comment: